Založ si blog

Pokazený život s prasknutou gumou. ..

Mám rada svoje deti, ale jedno z nich by som pred pár rokmi asi obesila. Popol na hlavu si vysypem ja. Decko som nezvládla a vybralo si v živote to najhoršie. Skončilo sa to pre nás katastrofou. Mala som pocit, že moja dcéra blbá nie je, a že to najdôležitejšie zo sexu som s ňou prebrala. Chcela som ju pripraviť na reči typu: „Buď mi dáš, alebo ťa opustím?!“, čím zvyknú chalani v jej veku oblbovať mladé baby.  Sebadôvera je tá najlepšie antikoncepcia. To mi hovorila moja mama. Bez rešpektu si vás nebude nikto vážiť.

Nie som aké iné matky, ktoré sa s deťmi o sexe nebavia. Ja som jej vysvetľovala, čo prakticky znamená prvý raz sa zamilovať, že to je o sexe, ktorý si predstavuje on a nech nie je ovca, ktorá bude iba nasledovať. A vzťah by hlavne nemal nič narušiť, takže by som vážne nezniesla, kebyže sa jej zhoršia známky v škole, alebo už aj tak čudný vzťah s jej otcom. Mala som dosť problémov vypustiť z úst, že jej držím palce, keď to začne robiť a že si zaslúži, aby sa jej to aj páčilo. Nevedela som, či je na sex dosť pripravená a hlavne, čo sa týka bezpečnosti. Kontrolovať jej užívanie antikoncepcie alebo kvalitu gúm som fakt nechcela.

Ten jej macho prišiel odnikiaľ, bez ničoho a narobil len problémy… Povedzte zaľúbenej pubiške, že si vybrala zle hneď na začiatku. Bude vás nenávidieť. A bum, moje dievčatko otehotnelo dva roky pred ukončením strednej školy! Mala som dosť mizerné obdobie a ona skazené detstvo. Bola som psychicky odrovnaná.  Znie to hrozne, ale tajne som dúfala, že sa niečo stane. A možno to chcela aj ona, ale spontánne potratila. Bohužiaľ, zdravotný stav sa jej skomplikoval a hrozí jej neplodnosť. Boli sme hotové obe, toho chalana som viackrát chcela držať pod krkom. Keď si môže dovoliť milión druhov antikoncepcie, on si nedá ani gumu? Dcéra hovorí, že mal, tak potom bol asi kúzelník, ktorý nevie, ako používať núdzovú antikoncepciu.

Ako sa mám zmieriť s tým, čo sa stalo môjmu dieťaťu? Ona so mnou o tom už nechce hovoriť.  Myslím, že potrebuje psychológa. O tabletke po vedela. Na čo čakali? Môžeme mi toto niekto vysvetliť? Keď som bola mladá ja, mohla som o ochrane po sexe snívať a akurát sa vymáčať v slanej vode.  Keď vidím tento zničený mladý život a je to v rodine,  pýtam sa, čo príde ešte. Bojíme sa o jej vaječníky. A to by som vážne už nezvládla.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 4365x
Priemerná čítanosť článkov: 4365x

Autor blogu

Kategórie

Archív